اجتماعی

امسال در هفت شهرستان ،کاشان ، خوی، مهاباد ، مراغه، مسجد سلیمان و بندرجاسک به خاطر بیشترین جمعیتی نیروهای مسلح دادسرای نظامی راه اندازی شده است

دومین دادسرا و دادگاه نیروهای مسلح آذربایجان شرقی در مراغه افتتاح شد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر کاشان ،با راه اندازی این دادسرا ، نیروهای مسلح شش شهرستان مراغه ، بناب ، ملکان ، عجبشیر ، هشترود و چاریماق از خدمات قضایی ویژه بهره مند شدند .

معاون نظارت و بازرسی سازمان قضایی نیروهای مسلح در مراسم افتتاح دادسرای نظامی ناحیه مراغه گفت : آمار پرونده های قضایی نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی ایران بسیار پایین است .

احمد غلامی افزود : ایمان، تقوا و تدین در نیروهای مسلح باعث شده است آنها کمترین پرونده قضایی را داشته باشند .

وی با بیان اینکه دادسرا و دادگاه های نظامی درمرکز استان ها فعالیت دارند افزود : دادسراها و دادگاه های نظامی نواحی و شهرستان ها با هدف تکریم نیروهای مسلح ایجاد می شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان قضایی نیروهای مسلح افزود: امسال در هفت شهرستان خوی، مهاباد، کاشان ، مراغه، مسجد سلیمان و بندرجاسک به خاطر بیشترین جمعیتی نیروهای مسلح دادسرای نظامی راه اندازی شده است .

رئیس سازمان قضایی نیرو های مسلح آذربایجان شرقی نیز گفت : کرامت بخشیدن ، آگاه سازی و رسیدگی به جرایم از اهداف راه اندازی دادسرا و دادگاه نیروهای مسلح در مراغه است .

حجت الاسلام فرجی افزود: با راه اندازی این دادسرا، نیرو های مسلح منطقه در کمترین زمان می توانند از خدمات قضایی بهره مند شوند .

وی گفت: با حضور این دادسرا جرایم شایع نیروهای مسلح برای بررسی ، پیشگیری و کاهش جرم به رده های بالا تر نیروهای مسلح برای برنامه ریزی و کاهش جرم اعلام می شود .

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا