جانشین فرماندهی انتظامی کاشان از افزایش چهل و سه درصدی تماس کاشانیها با مرکز صد و ده پلیس خبر داد و گفت: در سال گذشته شهروندان کاشانی بیش از هشتاد و یک هزار و پانصد و دوازده تماس عملیاتی با مرکز صد و ده داشتند.
جانشین فرماندهی انتظامی کاشان خبر داد
افزایش ۴۳ درصدی تماس کاشانیها با مرکز ۱۱۰
به گزارش پايگاه خبري تحليلي عصر کاشان ، سرهنگ علی قربانی شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به اجرای طرح تجمیع خطوط ۱۱۰ در کاشان از تیرماه سال گذشته اظهار داشت: این طرح با هدف ارتقای خدمت رسانی به مردم، کاهش نیروی انسانی، افزایش کمی و کیفی مأموریتها و سرعت انتقال و افزایش ضمانت اجرای مأموریتها در شهرستان کاشان به مرحله اجرا درآمد.
وی اشرافیت اطلاعاتی، استانداردسازی رفتار و کنترل و نظارت بر کارکنان را از دیگر اهداف طرح تجمیع خطوط ۱۱۰ عنوان کرد و افزود: با اجرای این طرح با هر تماس با مرکز ۱۱۰ یک کد به آن اختصاص داده میشود که با استفاده از این کد میتوان جغرافیای جرایم در مناطق را احصاء و اقدامات پیشگیرانه لازم در این خصوص را انجام دهیم.
جانشین فرماندهی انتظامی کاشان ابراز داشت: با توجه به تجمیع خطوط در زمان تماس با ۱۱۰، اپراتورهای مرکز استان پاسخگوی شهروندان هستند و به همین جهت باید توجه داشت که حتماً در زمان اعلام آدرس نام کاشان و آدرس دقیق حضور مأموران را به اپراتور اعلام و از ذکر آدرسهای قدیمی خودداری شود، همچنین از آنجا که اپراتور استان به مرکز ۱۱۵ شهرستان کاشان متصل نیست در تصادفات جرحی و فوتی علاوه بر تماس با ۱۱۰ با ۱۱۵ نیز تماس گرفته شود.
وی از افزایش ۴۳ درصدی تماسهای شهروندان کاشانی با مرکز ۱۱۰ خبر داد و گفت: در سال گذشته شهروندان کاشانی بیش از ۸۱ هزار و ۵۱۲ تماس عملیاتی با مرکز ۱۱۰ داشتند که در مقایسه با سال گذشته نشان دهنده افزایش ۴۳ درصدی تماسها است و از سویی دیگر این موضوع نشان دهنده اعتماد مردم به خدمتگزاران خود در فرماندهی انتظامی کاشان است.
منبع خبر : خبرگزاری مهر