نماینده مجلس

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس: طرح تنفس جنگل یک دوره دیگر تمدید می‌شود

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس، گفت: طرح تنفس جنگل برای یک دوره دیگر در برنامه هفتم توسعه تمدید می‌شود.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر کاشان ،به نقل از خانه ملت، آقای سید جواد ساداتی نژاد در تشریح نشست عصر روز گذشته (دو‌شنبه) کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: این چهارمین نشست بررسی زراعت چوب و واردات چوب با پوست به منظور مصرف صنایع بود که عصر دوشنبه برگزار شد.

نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در این نشست اساتید دانشگاهی نگاه علمی خود را در خصوص زراعت و واردات چوب ارائه کردند، افزود: در این جلسه مقرر شد کمیسیون کشاورزی از زراعت چوب و فعالیت سازمان جنگل‌ها حمایت و آمایش گونه‌های مختلف مدنظر قرار گرفته و صنایع چوبی از سرشاخه‌های درختان و ضایعات چوبی استفاده کنند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مقرر شد طرح تنفس جنگل برای یک دوره دیگر در برنامه هفتم توسعه تمدید شود، تصریح کرد: در حوزه واردات چوب مقرر شد، با استفاده از فناوری‌های جدید که در جلسه ارائه شد واردات از طریق مبادی بندری با فاصله مناسب و یا با استفاده از ضدعفونی کردن محموله‌های وارداتی در درون کشتی صورت بگیرد.

رئیس کمیسیون، کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: در این نشست مقرر شد شورای سیاست‌گذاری زراعت چوب در سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور تشکیل شود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا