شهرداری

مدیر سامانه 137 شهرداری کاشان: سامانه 137 آماده پاسخگویی اطلاعات گردشگری است

 مدیر سامانه 137 شهرداری کاشان گفت: سامانه 137 از 28 اسفندماه تا15فروردین ماه آماده پاسخگویی اطلاعات گردشگری است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر کاشان ، به نقل از مرکزارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان، مهدی بذر افشان با اعلام این خبر بیان کرد: در آستانه سال نو و با هدف اطلاع رسانی به مسافران نوروزی، سامانه 137 با رویکرد گردشگری تدوین شد.

وی با بیان اینکه مسافران نوروزی با ورود به شهر کاشان می توانند با سامانه 137 تماس حاصل کنند، تصریح کرد: سامانه 137 به دو صورت گویا (کلید شماره 2)و اپراتور(کلید شماره3) از 28 اسفندماه تا 15 فروردین ماه ساعت 8 تا20  پاسخگوی سوالات  گردشگری است.

مدیر سامانه 137 شهرداری کاشان ادامه داد: اپراتورهای سامانه 137 جوابگوی سوالات مسافران نوروزی مانند اسکان مسافران، تورهای گردشگری، رستورانها، اقامتگاه ها، جاذبه های گردشگری منطقه کاشان و ساعات بازدید اماکن تاریخی هستند.

مرکز سامانه مدیریت شهری 137 ، به عنوان پل ارتباطی میان شهروندان و شهرداری نسبت به برقراری ارتباطی آسان ، یکسان و شبانه روزی با دریافت نیاز ها و خواسته های آحاد مردم از مجموعه شهرداری و با رعایت اصول سرعت ، دقت و صحت در راه صیانت از درخواست همشهریان و انتقال آن به مسئولان ذی ربط ، نقش به سزایی را در مدیریت شهری از طریق مشارکت موثر آنان ایفا می کند .

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا