نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان

پیام نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در خصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، روز پنجشنبه با صدور پیامی نکاتی را در خصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تذکر داده و از آحاد مردم برای حضور گسترده در انتخابات ۱۱ اسفند دعوت کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر کاشان ، در پیام حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی آمده:”بسم الله الرحمن الرحیم”

قال الله تبارک و تعالی: إِنَّ اللَّهَ یَأْمُرُکُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَمَانَاتِ إِلَیٰ أَهْلِهَا (نساء/۵۸)
با تبریک اعیاد شعبانیه که در جوار ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی واقع شده است، نکاتی را به نخبگان و عموم مردم عزیز متذکر می شوم.
۱_ مسئولیت در نگاه امیرالمومنین علی علیه السلام یک امانت است. (نامه پنجم نهج البلاغه: ان عملک لیس لک بطعمه ولکنه فی عنقک امانه، کاری که بر عهده توست، طعمه تو نیست، بلکه امانتی بر گردن توست)
۲_ طبق آیه شریفه ۵۸ نساء امانت باید به اهلش سپرده شود اهلیت در قرآن کریم با دو صفت تخصص و تعهد بیان شده است: قَالَ اجْعَلْنِی عَلَیٰ خَزَائِنِ الْأَرْضِ ۖ إِنِّی حَفِیظٌ عَلِیمٌ (یوسف ایه ۵۵) إِنَّ خَیْرَ مَنِ اسْتَأْجَرْتَ الْقَوِیُّ الْأَمِینُ (قصص آیه ۲۶)
۳_ از نخبگانی که وقتی اهلیت را در خود احراز کردند، برای رضای خداوند، خود را در معرض مسئولیت قرار دادند، صمیمانه تشکر می‌کنم.
۴_ اینجانب با تاسی و اقتدا به سیره امام راحل و رهبر معظم (دام ظله) به همه نامزدها در پنهان و آشکار نگاه پدرانه یکسان دارم و حتی اعضای محترم دفتر از رای حقیر آگاه نخواهند بود.
۵_ با توجه به آیه ۲۰۰ آل عمران وظیفه، صبر و استقامت اجتماعی در مقابل مستکبران جهانخوار است: یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اصْبِرُوا وَصَابِرُوا یعنی از هدیه بزرگ خداوند و تشکیل حکومت اسلامی حفاظت کنیم.
۶_ خواص عزیز از هیچ تلاشی برای اقناع افرادی که تردید در اصل حضور انتخابات دارند، دریغ نورزیم هر رای می‌تواند قدرت و امنیت ملی ما را بالاتر ببرد.
۷_ قطعاً عمل اجتماعی که موجب غیظ کفار گردد عمل صالح است پاداش عظیم الهی را بدنبال دارد و خوشنودی امام عصر( عجل الله تعالی فرجه الشریف) را. وَلَا یَطَئُونَ مَوْطِئًا یَغِیظُ الْکُفَّارَ … إِلَّا کُتِبَ لَهُمْ بِهِ عَمَلٌ صَالِحٌ (۱۲۰ توبه)
ادامه این پیام می افزاید:توفیق همه عزیزان را در خلق انتخابات حداکثری، رقابتی امن و سالم در انتخابات مهم خبرگان و مجلس شورای اسلامی از درگاه خداوند رحیم خواستارم.
دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۱۱ اسفندماه همزمان با ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برگزار خواهد شد.
شهرستان های کاشان و آران و بیدگل دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.
منبع خبر: خبرگزاری ایرنا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا